Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Α-φύσικη παιδεία εισάγεται πλέον στήν Ελλάδα ερήμην μας.






Ο Θεός χάρισε στο έθνος μας αυτά τα εκλεκτά πνεύματα, τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας, και μας έδωσε το σπουδαίο προνόμιο (αλλά και την μεγάλη ευθύνη) να έχουμε κοινή γλώσσα, την πλουσιότερη σε έννοιες, έτσι ώστε με μοναδικό τρόπο εμείς ιδιαίτερα οι Έλληνες να μπορούμε να εννοήσουμε αυτά τα υψηλά νοήματα (κατά το λόγο του Κυρίου:"εννοήσατε πάντα ταύτα;")..
Αυτή είναι η πραγματικότητα. Σήμερα όμως αυτή η οπτική της ιδιαίτερης αξίας της γλώσσας και του έθνους μας, όπως και της ελληνο-Ορθόδοξης Πατερικής παράδοσης, θεωρείται "εθνοφυλετισμός" και κατατάσσεται μαζί με τον θρησκευτικό φονταμενταλισμό.
Όλοι αυτοί οι θησαυροί δεν είναι μόνο αχρησιμοποίητοι και περιφρονημένοι, αλλά σκόπιμα κρυμμένοι. Δεν τους γνωρίζουμε, δεν τους διδασκόμαστε..
Κάποιες μικρές παραπομπές, κάτω από κάποια κεφάλαια στα βιβλία των θρησκευτικών, στα πλαίσια ενός ημίωρου μαθήματος 1-2 φορές την εβδομάδα... Δηλαδή τίποτα..
Με παραπλήσιο τρόπο συρρικνώνεται και η διδασκαλία των αρχαίων φιλοσόφων που σαν "προδρομικός λόγος" οδηγεί στον ΟΝΤΩΣ Λόγο.
Σκουπίδια επί σκουπιδιών.. ειδικά τα τελευταία χρόνια στα σχολεία..
Αδυνατούμε πια να τα παρακολουθήσουμε.. Όλο το βάρος στο δυτικό "διαφωτισμό"..
Ποιο διαφωτισμό;; Της βαρβαρότητας.
Ο Μεσαίωνας ήταν το αποτέλεσμα της απόλυτης κυριαρχίας των Ούνων (με τον Αττίλα), σε όλη την Ευρωπαϊκή ήπειρο. Ανθρώπων που δεν διέφεραν απ΄τα ζώα, έτρωγαν ωμό κρέας, και ο τρόπος ύπαρξής τους ήταν ένας και μοναδικός, η καταστροφή.
Το πνεύμα της διάλυσης, της καταστροφής, και του παρασιτισμού, απλώθηκε σε όλη την Ευρώπη.
Αυτό το κατώτερο πνεύμα λεηλάτησε το Βυζάντιο, κομμάτιασε το πνεύμα του.
Πήρε τα κομμάτια του, και μην ξέροντας τι να τα κάνει, τα πέταξε από δω κι από κει. Κοιτάζοντάς τα με το πρωτόγονο βλέμμα του, πήρε επιλεκτικά όσα του ήταν "χρήσιμα", και τα κακοποίησε, για να δημιουργήσει την αίγλη του. Για να παγιώσει την ουσία της βαρβαρότητάς του. Πήρε την λογική του "έλλογου όντος", και την έκανε ορθολογισμό.
Μαζί με τα έργα τέχνης τα χρυσά νομίσματα και τους θησαυρούς, ξεχώρισε τα κομμάτια του ελληνικού πνεύματος που χρειάστηκε για να διατηρήσει ακριβώς αυτή την υλική του υπόσταση. Κατακρεουργώντας το. Αυτή είναι και η ουσία της αίρεσης.
Πάνω στο έδαφος αυτό φύτρωσαν δηλητηριώδη φυτά.Ο διαφωτισμός και τα απότοκά του όπως ο υπαρξισμός, και η μετάλλαξη της έννοιας "ψυχή"..
Η πεμπτουσία της σημερινής εποχής είναι η "επιστήμη" της Ψυχολογίας. Μια δαιμονική άβυσσος.
Το λέω με κάθε γνώση.
Σε όλα τα ελληνικά και ξένα Κολλέγια, ο πυρήνας αυτής της επιστήμης [που ήδη κατευθύνει την ανθρωπότητα αφού τα εκπαιδευτικά προγράμματα σε Αμερική και Ευρώπη διαπνέονται από το πνεύμα της, όπως και ολόκληρη η κοινωνία μέσω των καθοδηγητών της] είναι η άνευ όρων απελευθέρωση-εξέθρεψη της λίμπιντο, και μάλιστα, της άνευ προϋποθέσεων(!), είτε φύλου είτε οτιδήποτε άλλου (!)..
Έχω λυπηθεί και έχω τρομοκρατηθεί με κάποια συγκεκριμένα πράγματα που έμαθα, που διδάσκονται με την μορφή "κοινωνικού πειράματος". Ειλικρινά ντρέπομαι να τα πω δημόσια. Σας λέω όμως ενώπιον του Θεού, ότι διδάσκονται στην Ελλάδα, στα πλαίσια σπουδών της "επιστήμης" της Ψυχολογίας (που φιλοδοξεί να θεραπεύσει τον σύγχρονο διαταραγμένο άνθρωπο), και πρόκειται για πολύ διαστροφικά πράγματα.Εδώ που φτάσαμε, μόνο σε επέμβαση του Θεού ελπίζουμε. Ας έρθει ακόμα και πόλεμος, ας καταστραφούνε όλα. Δεν μας σώζει μάλλον τίποτα άλλο..

Καταρχήν μιλώ για παραρτήματα ξένων Πανεπιστημίων (Βρετανικών και Αμερικανικών), εδώ στην Ελλάδα, με κοινό πρόγραμμα σπουδών με το εξωτερικό. Ξέρω από "πρώτο χέρι", από κοπέλα που σπουδάζει (και μάλλον θα σταματήσει έτσι όπως πάει γιατί πλέον δέχεται συνέχεια λεκτικές "επιθέσεις" επειδή διστάζει να δεχτεί όλα όσα τους λένε) ότι υπάρχει μια συνεχής εμμονή με την ομοφυλοφιλία, και όταν λέμε συνεχής, εννοούμε ότι δεν περνάει μέρα που να μην αναφερθεί και να υποστηριχτεί. Με την εγγραφή, τους έστειλαν με e-mail από την Αγγλία ένα έντυπο να συμπληρώσουν με τα προσωπικά τους στοιχεία, που το μισό περίπου περιλάμβανε με κάθε λεπτομέρεια τις σεξουαλικές προτιμήσεις τους (υποτίθεται ότι απευθύνεται σε 18χρονα).. Τέλος πάντων αυτό το παρέβλεψε.. Μετά άρχισε κάθε μέρα στα πλαίσια του μαθήματος, μια ωμή περιγραφή στα όρια της χυδαιότητας, και με ανοιχτή συζήτηση, μέσα στην τάξη, θεμάτων ομοφυλοφιλικού περιεχομένου, που μέσα σε αυτό το πλήρως απελευθερωμένο κλίμα (διαστροφικό και νοσηρό λέω εγώ), ωθούσαν τα παιδιά να μιλάνε για προτιμήσεις, όταν συνεχώς τους λένε ότι η Ελλάδα είναι απολύτως τριτοκοσμική και μη φυσιολογική χώρα ως προς αυτά τα θέματα. Το αποκορύφωμα ήταν το "κοινωνικό πείραμα" που ανέφερα που δεν ξέρω πως να το περιγράψω..Τους έδωσαν ένα ομοφυλοφιλικού περιεχομένου "θεματικό υλικό" για να το σχολιάσουν. Είναι απίστευτο. Η περιγραφή της καθηγήτριας ωμή και χυδαία. Έτσι για να θεωρούν ότι είναι ένα καθημερινό φυσικό πράγμα.¨Κοινωνικό πείραμα" ονόμασαν μια έρευνα που έκαναν ως προς τις αντιδράσεις πάνω σε αυτό (και ευτυχώς ο κόσμος τους γύρισε την πλάτη)..Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να πω περισσότερα (προσπάθησα κωδικοποιημένα αλλά τα έσβησα). Ο Θεός να μας λυπηθεί.
Αλλά να λυπηθούμε κι εμείς αυτή τη χώρα και τα μικρά παιδιά που θέλουν να τα καταστρέψουν,να πάρουμε τη σκούπα της προσευχής και της κινητοποίησης-αφύπνισης. Υπάρχει όντως ελεύθερη πτώση τον τελευταίο καιρό, απότομη και γρήγορη. Και ο κόσμος δεν γνωρίζει.

maria.p.Αμέθυστος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου